Νννννναι!

Όταν κάνεις σχέδια κάποιος γελάει.
Δεν ξέρω ποιος.
Αν πιστεύεις στο Θεό τότε αυτός γελάει.
Αν πιστεύεις στο γείτονα τότε αυτός γελάει.
Πάντως, υπάρχει πάντα κάποιος κρυμμένος να ακούει τις μαλακίες που σκέφτεσαι και τρίβει τα χέρια του γελώντας σατανικά φωνάζοντας ''μη φας άλλο σου έχω γλαρόσουπα γατάκι''

Θυμάσαι κάτι νύχτες που έλεγες
Αύριο το πρωί θα σηκωθώ στις 8μιση, θα φάω πρωινό, θα διαβάσω από τις 9 μέχρι τις 2, θα φάω μεσημεριανό, θα διαβάσω από τις 2 μέχρι τις 5, θα πάω γυμναστήριο, θα γυρίσω να κάνω μπάνιο, θα διαβάσω μέχρι να βγω, θα γυρίσω νωρίς για να κάνω τα ίδια και την επόμενη μέρα
και τελικά σηκωνόσουν στις 2, έπινες έναν καφέ της παρηγοριάς, έτρωγες κι ένα φαί, έλιωνες στον υπολογιστή, έβγαινες το βράδυ και γύριζες κουρούμπελο στις 6 το πρωί με ένα παπούτσι στο χέρι;

Θυμάσαι κάτι άλλες νύχτες που έλεγες
Αύριο είναι Δευτέρα. Μέρα να αρχίσω δίαιτα
και αφού έκανες τη διατροφή, κατά τις 11 σε έπιανε μια πείνα και έτρωγες μια πίτσα οικογενειακή;

Και πού να ασχοληθούμε και με τις περιπτώσεις που εμπλέκονται και άλλοι

Θυμάσαι κάτι νύχτες που έλεγες
Έλα φίλε, απόψε πάμε για ένα χαλαρό ποτό κατά τις 12 και μετά χτυπάμε ένα κλαμπάκι και μετά πάμε σε κανένα καμμένο after 
και τελικά έπαιρνε ο ύπνος τον φίλο στον καναπέ κι εσύ έμενες με το κινητό στο χέρι και 32 αναπάντητες κλήσεις;

Θυμάσαι μωρέ και κάτι νύχτες που συζητούσες με τα φιλαράκια κι έλεγες
Ντάξει φίλε την γκόμενα την έχω για πλάκα. Μου την πέφτει κι αυτή. Ζήτημα είναι σε μια βδομάδα να την έχω ρίξει
και τελικά η γκόμενα ξαφνικά εξαφανιζόταν και την έβλεπες μετά από καμιά βδομάδα με νέο αμόρε να πίνει ποτό στα στέκια που συχνάζεις;

Θυμάσαι βρε παιδί μου και κάτι άλλες νύχτες καλοκαιρινές που έλεγες
Εγώ φέτος θα πάω διακοπές το καλοκαίρι με τον Νικολάκη μου. Θα περάσουμε τέλεια. 5 μέρες τα δυο μας σε ένα νησάκι. Αχ...αχ...αχ..
και την άλλη μέρα ο Νικολάκης σου είπε να χωρίσετε γιατί νιώθει κάπως πιεσμένος μωρέ αυτή την καλοκαιρινή εποχή (aka ήρθε καλοκαίρι, καιρός να βάλω χέρι)

Αυτές τις νύχτες ΝΑΙ, που εσύ ακούς τραγουδάκια ΝΑΙ και κάνεις σχέδια μελλοντικά και μη ΝΑΙ, αυτές που λες τις νύχτες ΝΑΙ, κάποιος σε ακούει ΝΑΙ , και γελάει ΝΑΙ.

Αλλά να σου πω και κάτι;
Νάσκαλα!


Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις