Έστω χ το ζητούμενο

Αναρωτιέμαι πόση είναι τελικά αυτή η δύναμη που έχουμε μέσα μας.
Αναρωτιέμαι αν αυτή η δύναμη έχει αρχή και τέλος , αν σχετίζεται με τα όριά μας κι αν μπορεί να φτάσει στο μηδέν. 
Κι έστω ν οι φορές που 'πέφτει' κάποιος και ν+1 οι φορές που σηκώνεται, αυτό το ν σε τι σύνολο αριθμών ανήκει; Να ποντάρουμε στο άπειρο ή δεν είμαστε και σίγουροι;
Εγώ όταν την είχα ρωτήσει την κυριούλα μου είπε να ποντάρουμε στο άπειρο.
Και μετά κατάλαβα ότι η σιγουριά της στηρίζεται στο γεγονός ότι δεν υπάρχει άλλη επιλογή πέρα από το άπειρο.
Ακόμα κι αν έχεις νιώσει ο πιο δυνατός άνθρωπος στον κόσμο έρχονται και οι στιγμές που ''υποτροπιάζεις'' για να το πω και επιστημονικά αφού είμαι μια επιστημόνισσα.
Διότι όπως λένε και στο χωριό μου η ζωή είναι γεμάτη up's and down's.
Όλο και κάποιο δυνατό χτύπημα θα βρεθεί στο δρόμο σου και θα σε ρίξει στα down's σου.
Ακόμα και η Δέσποινα Καμπούρη που είναι μια σελέμπριτι-μια κοσμικιά παραδέχθηκε στο Γιώργο και τη Φαίη σήμερα το πρωί ότι υπάρχουν στιγμές που νιώθει εντελώς χάλια στη ζωή της.
Οπότε τελικά δεν υπάρχουν super ήρωες με super δυνάμεις ακόμα κι αν όλοι γύρω σου βγαίνουν έξω φορώντας ένα χαμόγελο.

Παρ'όλα αυτά όταν πέφτεις,  πέφτεις με τη μούρη στο πάτωμα και το μόνο που βλέπεις είναι το πλακάκι,ένα μπισκοτάκι που έπεσε χθες και 3 τρίχες επειδή πριν χτενιζόσουν. Αν θέλεις να σηκωθείς πρέπει να γυρίσεις το κεφάλι και να κοιτάξεις στο ταβάνι, για να δεις ότι η δύναμη τελικά σου χει πετάξει ένα σκοινί για να το πιάσεις και να ανέβεις.
Και μη μου μπερδέψετε το ταβάνι με τον ουρανό ,τη δύναμη με τον Θεό  και το σκοινί με καμιά προσευχή. Δεν θα θελα - φχαριστώ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις