Της Σούλας η κόρη, του Τάσου το παιδί.

Όρισέ μου λίγο τι είναι σωστό και τι λάθος.
Όταν μου ορίσεις αυτό, όρισέ μου και το φυσιολογικό.
Όρισέ μου το καλό και το κακό.
Όρισέ μου το δίκαιο και το άδικο.
Μία ερώτηση να έκανα σε 20 άτομα, μπορεί να έπαιρνα και 20 διαφορετικές απαντήσεις.
Ποιος είναι αυτός του οποίου η γνώμη είναι πιο ισχυρή από τις επιθυμίες μας;
Ποιος είναι αυτός που θα κρίνει την επιθυμία μας και θα της βάλει και ταμπέλα;
Κατ'αρχάς δεν θυμάμαι να ζητήσαμε την άδειά του.
Κατά δεύτερον το σωστό για κάποιον είναι λάθος για άλλον και το αντίστροφο.
Τι θα πει ο κόσμος; η κοινωνία; ο γείτονας; η ξαδέρφη; 
Από τη στιγμή που θέλουμε κάτι, αυτή η επιθυμία μας είναι δημιούργημά του μυαλού μας-στο μυαλό μας είναι ουδέτερο το δημιούργημα, δεν είναι ούτε σωστό ούτε λάθος.
Οι σκέψεις τύπου ''σωστό-λάθος'' έρχονται επειδή σε αυτή τη Γη δεν ζούμε μόνοι μας και δεχόμαστε μια επιρροή από τους γύρω μας.
Δεν είναι περίεργο να αναλύεις την επιθυμία σου.
Το περίεργο είναι να ζεις μια ζωή που ορίζει κάποιος άλλος.
Το περίεργο είναι να ζεις για τους άλλους.
Τα θέλω σου να τα υποστηρίζεις, να τα προστατεύεις.
Να μάθεις να κλείνεις και τ'αυτιά σου.
Να κλείνεις τ'αυτιά σου σε εκείνους που προσπαθούν να ζήσουν μια δεύτερη ζωή μέσα από σένα. 
Σ'εκείνη την κοινωνία που δεν ξέρει τίποτα άλλο πέρα από το γνώριμο, από το καθιερωμένο κι από το συνηθισμένο. Σ'εκείνους τους ανθρώπους που αδυνατούν να ανοίξουν έστω και τόσο δα το μυαλό που κουβαλάνε για να δεχτούν κάτι άλλο πέρα από αυτό που βιώνουν οι ίδιοι στον μικρόκοσμό τους.
Σ'εκείνα τα άτομα που επειδή δεν τόλμησαν ποτέ να υποστηρίξουν τις επιθυμίες τους, προσπαθούν να σε κάνουν να κάνεις το ίδιο κι εσύ.

Φύγετε λίγο ,για να αποφασίσω τι θέλω.
ΤΙ ΘΕΛΩ είπα, όχι ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ
Είναι λάθος; Ωραία μ'αρέσει να κάνω λάθη. Είμαι συλλέκτρια. Συλλέγω λάθη. Μη μου χαλάς τη συλλογή.Αποφάσισα. Ναι αυτό αποφάσισα. Να είμαι σίγουρη. Ωραία, άμα είναι λάθος άσε με να το πληρώνω μια ζωή. Α, θες να πάρεις την ευθύνη της απόφασής μου; Γιατί αν δεν πετύχει, να ξέρεις θα σε κατηγορώ μια ζωή. Δεν φταίω εγώ αν εσύ έχεις απωθημένα. Ναι ούτε για τις δικές σου επιλογές φταίω. Όχι δεν με νοιάζει τι θα πει ο κόσμος. Ναι ούτε ο γείτονας. Χαίρομαι που αν ήσουν στη θέση μου θα έκανες αυτό κι ευχαριστώ για τη γνώμη σου. Εύχομαι όταν θα είσαι στη θέση μου να το κάνεις.Όχι δεν χτίζω profile-δεν πάω για πρωθυπουργός. Χαρούμενη θέλω να μαι. Κι αυτό λάθος είναι;



Αυτό το άρθρο είναι αφιερωμένο ,
στον αγαπημένο μου σύζυγο και στα δυο μου παιδιά
(ήθελα πάντα να το γράψω αυτό)

Δημοφιλείς αναρτήσεις