Χριστούγεννα με βαθύ προβληματισμό.

Δεν μου πάει η καρδιά να μη μιλήσω για τα Χριστούγεννα φέτος.
Και γενικά για το 2012.
Λοιπόνανε.

Τα Χριστούγεννα είναι τρομερή γιορτή ε. Βασικα οι διακοπές Χριστουγέννων, όχι η 25η Δεκεμβρίου.
Για κάποιο λόγο όμως πήγαν και τα έβαλαν πριν την χειμερινή εξεταστική και ο Δίας κάτι παθαίνει.
Δηλαδή νταξ.
Γιατί το άλλο πού το πας; Έχω γενέθλια 24 Γενάρη. Mες την εξεταστική! Πάντα μες την εξεταστική!
24 Γενάρη εξετάζεται η Βιοχημεία ΙΙ. Σημαδιακό. 

Τρως τον κουραμπιέ και κάθε βράδυ κοιμάσαι με τύψεις ρε φίλε γιατί ''ούτε σήμερα άνοιξα βιβλίο''.
Κοίτα πως έχει το πρόγραμμα.
Ξυπνάς μεσημέρι-Τρως όλο το σπίτι όλη μέρα γιατί ''σου λειψε το ζεστό φαί της μάνας''-Βγαίνεις για καφέδες-Βγαίνεις για ποτά-Όχι δεν διάβασες-Πας να κοιμηθείς και σκέφτεσαι ''αύριο θα σηκωθώ νωρίς,θα διαβάσω,θα φάω χωρίς να κουβαλάω το σύνδρομο της Κατοχής,δεν θα βγω για καφέ αλλά θα κάνω παρέα στη γιαγιά μου,δεν θα βγω πάλι το βράδυ,θα κοιμηθώ νωρίς.

Αυτή είναι η ζωή σου.
Κι αν είσαι από τους ισορροπημένους τύπους που μένουν εντός προγράμματος, ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ! ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΙ! Γούστο μας και καπέλο μας!!! Γαμώ τον τιναγμένο κουραμπιέ!

Το 2012 ήταν μια ωραία χρονιά
Το παραδέχομαι.
Όπως κάθε χρονιά ,είχε τα πάνω της και τα κάτω της.
Μου άρεσε. Το αγαπώ το 2012.

Το 2013 όμως.
Τι διαφορετικό που θα είναι το 2013.
Χρονιά σταθμός θα'ναι.
Να μου το θυμηθείς.
Αλλαγές, πολλές αλλαγές.
Επώδυνες αλλαγές, όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση.
Θα το πιούμε κι αυτό το ποτήρι όμως γιατί είμαστε σκυλιά ρε κι αντέχουμε!!!

Έχω 2 ευχές.
1. Να έχουμε την υγειά μας. Σημανδικότατο.
2. Τα Χριστούγεννα του 2013 η μάνα μου να θυμηθεί να κρατήσει κανέναν κουραμπιέ χωρίς ζάχαρη άχνη γιατί αναγκάζομαι να τους τινάζω.

Άσε που γίνομαι 21. Πω.
Με το καλησπέρα το 2013 μας καταστρέφει ρε φίλε.
Πόσα θα αντέξω.
Το Γενάρη θα γίνω 21.
Τον Φλεβάρη θα βγαίνουν τα αποτελέσματα από τα μαθήματα.
Το Μάρτη θα ρθει το παλούκι του παλουκοκάφτη να μας γδάρει.
Τι άλλο θέλω.

Είμαι πολύ αισιόδοξη. Να το προσέξω.

Ορίστε και μερικά κλισέ που σου έστελναν στο Nokia 3310 κάποτε.
Εύχομαι το 2013 υγεία,ευτυχία και αγάπη σε όλο τον κόσμο. Ειρήνη και δικαιοσύνη. Χαρά και χαμόγελα. Μακάρι να αποκτήσεις όσα ποθείς και να πραγματοποιήσεις όλα σου τα όνειρα. Φέτος είναι η χρονιά σου. Να περνάς καλά. Καλή χρονιά.






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις