Ο Μπαρμπα-Στάθης δεν αναγνωρίζει τον Μάικ τον Φασολάκη.

Δεν πειράζει, θα το ξεχάσω.
Δεν πειράζει, δεν έγινε και τίποτα.
Δεν πειράζει, δεν με πείραξε και τόσο.
Δεν πειράζει, θα το ξεπεράσω.
Δεν πειράζει, θα κάνω κάτι άλλο.
Δεν πειράζει, θα μου περάσει
Δεν πειράζει, έχω συνηθίσει.
Δεν πειράζει, θα το αντέξω.
Δεν πειράζει, ας πονάει.
Δεν πειράζει, θα το κρύψω.
Δεν πειράζει, ας μη μιλήσω.
Δεν πειράζει, ας φύγω.
Δεν πειράζει, ας μην το πω.
Δεν πειράζει, ας μην προσπαθήσω.
Δεν πειράζει, ας το αφήσω.
Δεν πειράζει, θα ηρεμήσω.
Δεν πειράζει, θα το κάνω εγώ.
Δεν πειράζει, θα πω ναι.
Δεν πειράζει, ας με κοροϊδεύει.
Δεν πειράζει, ας μου λέει ψέμματα.
Δεν πειράζει, ας μου φωνάζει.
Δεν πειράζει, ας με χτυπάει.
Δεν πειράζει, ας αδιαφορεί για μένα.
Δεν πειράζει, ας μη με αγαπάει.
Δεν πειράζει, ας πιστεύει ό,τι θέλει.
Δεν πειράζει, ας το κάνω εγώ πάλι κι αυτό.
Δεν πειράζει, ας τον βοηθήσω.
Δεν πειράζει, ας μην τον ξεσκεπάσω.
Δεν πειράζει, θα κάνω πως δεν το άκουσα.
Δεν πειράζει, ας μου μιλάει άσχημα.
Δεν πειράζει, ας πω ότι δεν με πειράζει.

Πόσα ακόμα ''δεν πειράζει'' θα πεις;
Πόσα ακόμα ''δεν πειράζει'' πιστεύεις ότι μπορεί να αντέξεις;
Ε;
Να σε λέμε δενπειραζάκια , καλοκάγαθο, αδιάφορο, σταρχιδιστή, θύμα ή απλά μαλάκα;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις