Read-only

Εγώ ξέρω γιατί βασανίζεσαι τόσο καιρό.
Γιατί μεγάλωσες με τη σκέψη ότι αυτό που θες δεν πρέπει να το θες.
Ή γιατί στην πορεία έμαθες τι πρέπει και τι δεν πρέπει να θες.
Ή γιατί δεν αποδέχτηκες ποτέ αυτό που θες και προσπάθησες να ασπαστείς ξένες επιθυμίες,  
τόσο που πίστεψες ότι είναι και δικές σου.
Πρέπει να θες κάτι άλλο από αυτό που θες.
Εγώ ξέρω γιατί ξαγρυπνάς τόσες νύχτες.
Γιατί αυτό που είσαι είναι μέσα σου και κάποιος προσπαθεί να στο αφαιρέσει.
Κι εσύ τι κάνεις; Τον αφήνεις.
Σαν κάποιος να προσπαθεί να σου κόψει το πόδι και έπειτα να σε διατάζει
να περπατήσεις με την ίδια ευκολία όπως πριν.
Μα πες τους εγώ έτσι είμαι.
Τόσα χρόνια προσπαθώ να το αλλάξω αυτό κι αυτό κι αυτό
και δεν τα καταφέρνω.
Και πες τους ότι προσπάθησες, δεν ήσουν τόσο πεισματάρης.
Αλλά η αλλαγή δεν ενσωματώθηκε.
Μα δεν ήταν δικιά σου επιλογή αυτή η αλλαγή.
Ξεγέλασες λίγο τους άλλους, μα πιο πολύ εσένα.

Δεν είσαι μάτια μου αρχείο για επεξεργασία.
Είσαι μόνο για ανάγνωση.







Δημοφιλείς αναρτήσεις