I'm just saying...

Τι σημαίνει αναλαμβάνω την ευθύνη των πράξεών μου;
Τι σημαίνει αναλαμβάνω την ευθύνη των λόγων μου;
Σημαίνει ότι αναγνωρίζω ότι οι πράξεις έγιναν από εμένα και τα λόγια βγήκαν από το στόμα μου.
Σημαίνει ότι σκέφτηκα και ένιωσα κάτι κι ύστερα μίλησα και έπραξα.
Αν αυτό που είπα κι έκανα είναι καλό, κακό, ηθικό, ανήθικο, δίκαιο, άδικο, σωστό, λάθος με βάση την προσωπική μου ηθική ή/και την ''κοινή'' ηθική, τότε εγώ είμαι καλός, κακός, ηθικός, ανήθικος, δίκαιος, άδικος, σωστός και λάθος.
Σημαίνει ότι ανεξάρτητα με το τι πιστεύουν οι άλλοι για μένα ή εγώ ο ίδιος για μένα, μπορώ να είμαι όλα τα παραπάνω.
Αναλαμβάνω την ευθύνη των πράξεών μου και των λόγων μου σημαίνει ότι αναγνωρίζω πως είπα αυτά που είπα κι έκανα αυτά που έκανα γιατί το ήθελα. 
Γιατί αυτό σκέφτηκα κι αυτό ένιωσα.
Για κάθε ευθύνη που είσαι έτοιμος να αναλάβεις, έρχεσαι και πιο κοντά στον εαυτό σου.
Είσαι ένα βήμα πιο κοντά στο να καταλάβεις ποιος είσαι και τι θέλεις.
Τι σε κάνει χαρούμενο και τι σε κάνει λυπημένο.
Τι σε ικανοποιεί και τι σε απογοητεύει.

Μην τρομάξεις με την αλήθεια που μπορεί να ανακαλύψεις.


Δημοφιλείς αναρτήσεις