Εγώ το παραδέχομαι

Πιστεύω στα ζώδια.
Τις μέρες που γράφουν αυτά που με βολεύει.

Πιστεύω και στα χαρτιά.
Όταν βγαίνει πως όλα θα κυλήσουν έτσι όπως τα θέλω.

Πιστεύω κι ότι υπάρχει δικαιοσύνη.
Όταν εγώ δικαιώνομαι.

Πιστεύω στην τύχη.
Όταν βρίσκω 20ευρω στο δρόμο.

Πιστεύω στην τηλεπάθεια.
Όταν χτυπάει το κινητό μου και είναι κάποιος που σκεφτόμουν.

Πιστεύω στο μάτι.
Όταν δεν ξέρω που να ρίξω τα νεύρα μου.

Πιστεύω στη δύναμη του φλουριού της βασιλόπιτας.
Μόνο όταν το κερδίζω εγώ.

Πιστεύω στη γρουσουζιά της μαύρης γάτας.
Αν μετά από μια συνάντηση μαζί της πέσω σε μια κολώνα αφηρημένη.

Πιστεύω ότι έχω τη δύναμη να προβλέπω γεγονότα.
Όταν αλλάζω σταθμούς και στοιχηματίζω πως θα παίξει το Εννοείται του Οικονομόπουλου (που είναι η επιτυχία της εβδομάδας και παίζει σε 5 σταθμούς ταυτόχρονα) και τελικά παίζει.

Πιστεύω στο Θεό.
Όταν λέω ''Θεούλη μου κάνε να χω πάρει 5'' και τελικά παίρνω.

Πιστεύω ότι όταν θέλεις κάτι το σύμπαν συνωμοτεί για να το αποκτήσεις.
Όταν το αποκτώ.

Πιστεύω στα φαντάσματα.
Τις νύχτες που έχω δει θρίλερ.


Ότι και καλά εσύ τα πιστεύεις όλα αυτά ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα.








Δημοφιλείς αναρτήσεις