ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ

Τη ζωή τη μαθαίνεις σιγά σιγά , με τα χρόνια.
Αρκεί να είσαι δεκτικός στα λάθη και ανοιχτός για να λάβεις τα μαθήματα που θα σου διδάξουν.
Κι αν δεν τη μάθεις μόνος, μπορείς να ζητήσεις βοήθεια.
Υπάρχουν ειδικοί να σε καθοδηγήσουν.
Να σου μάθουν ότι έχεις δικαίωμα να λες όχι αν δε θες κάτι ή αν κάτι δε σου αρέσει.
Να σου μάθουν να υπερασπίζεσαι τον εαυτό σου όταν θεωρείς ότι έχεις δίκιο.
Να σου μάθουν να κυνηγάς τις επιθυμίες σου για να τις εκπληρώνεις.
Να σου μάθουν ότι η ζωή δεν είναι άσπρο ή μαύρο.
Ότι η θλίψη, ο πόνος, ο φόβος, το άγχος είναι κι αυτά συναισθήματα και δε χρειάζεται να τα φοβάσαι όταν έρχονται.
Ότι είναι δική σου ευθύνη να αλλάξεις αυτά που δε σου αρέσουν κι όχι των άστρων, της τύχης ή του σύμπαντος.
Ότι δεν μπορείς να ζεις μόνο με πρέπει.
Ότι δεν είναι πρωταρχική σου υποχρέωση να ικανοποιείς κάποιον άλλον , αλλά τον εαυτό σου.
Να σου θυμίσουν ότι ο οδηγός σου είναι το συναίσθημά σου.
Ότι δεν είναι προνόμιο μόνο των παιδιών να κινούνται με τα θέλω και τις ανάγκες τους.
Ότι η ζωή όταν δεν κάνεις αυτά που σου αρέσουν είναι ζωή χωρίς νόημα.
Να σου πουν ότι σε αυτό το ταξίδι είναι καλό να έχεις στο πλάι σου μόνο εκείνους τους ανθρώπους που θέλεις πραγματικά και να αφήσεις πίσω αυτούς που σε κρατάνε πίσω.
Να σου υπενθυμίσουν ότι δεν είσαι ένα ρομπότ που εκτελεί εντολές.
Ότι δεν πρέπει να είσαι κάποιος άλλος από αυτόν που είσαι ήδη.
Ότι δε χρειάζεται να είσαι πιο όμορφος,πιο άσχημος, πιο ψηλός, πιο κοντός, πιο χοντρός, πιο αδύνατος, πιο γυμνασμένος, πιο αγύμναστος, πιο έξυπνος, πιο χαζός για να σου αξίζει η ευτυχία και να τη διεκδικείς. 
Ότι είσαι αρκετός.
Ότι δε χρειάζεται συνεχώς να κυνηγάς τον επόμενο στόχο, αλλά να απολαμβάνεις το παρόν και όλα αυτά που έχεις.
Ότι δεν είναι ανάγκη να αποφασίσεις από σήμερα για το τι θα κάνεις σε 1, σε 5, σε 10 χρόνια. Πώς ξέρεις τι θα θες τότε;
Ότι μπορείς να κάνεις νέες επιλογές και να απορρίψεις παλιές.
Ότι μπορείς να πάρεις νέες αποφάσεις, διαφορετικές από αυτές που είχες μέχρι χτες.
Ότι κάθε μέρα είναι μια ευκαιρία για να φτάσεις εκεί που θες.
Ότι δε χρειάζεται να σε δει κάποιος για να αρχίσεις να υπάρχεις.
Ότι καλό είναι να μη δίνεις χώρο σε ανθρώπους που δε σε σέβονται.
Ότι δεν είσαι υπεύθυνος για τα συναισθήματα των άλλων ούτε για την διόρθωσή τους.
Ότι δεν είσαι υποχρεωμένος να λύσεις τα προβλήματα όλων των ανθρώπων που γνωρίζεις.
Ότι δεν είσαι υπεύθυνος γι'αυτά που δε γνωρίζεις, γι'αυτά που δε σου έχουν γνωστοποιήσει.
Να σου θυμίσουν ότι είσαι αυτάρκης.
Ότι δεν είσαι εξαρτημένος από τους φίλους σου, από την οικογένεια σου, από τους συντρόφους σου, αλλά επιλέγεις να τους έχεις στη ζωή σου γιατί το θέλεις και γιατί περνάς όμορφα μαζί τους.
Ότι μπορείς να υπάρξεις μόνος σου και να ψυχαγωγήσεις τον εαυτό σου κάνοντας αυτά που σου αρέσουν.
Ότι δε χρειάζεται να είσαι συνεχώς σε κίνηση.
Ότι είναι οκ να βαριέσαι.
Ότι είναι οκ να αράζεις και να κοιτάς τον τοίχο.
Ότι είναι οκ να μην είσαι συνεχώς παραγωγικός.
Ότι είσαι ο πρωταγωνιστής του έργου σου.
Ότι δε γεννήθηκες για να ικανοποιείς επιθυμίες άλλων.
Ότι δεν υπάρχεις για αποδεικνύεις συνεχώς ποιος είσαι και ποιος δεν είσαι.
Ότι δε γεννήθηκες για να γεμίσεις το κενό κανενός.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις