Θα μ'αγαπάς ακόμα κι αν...;

Την έχετε ακούσει αυτή τη φράση ε;
Δεν είναι λίγο περίεργο που πάντα συνοδεύεται από κάτι αρνητικό;

Θα με αγαπάς ακόμα κι αν βγάλω μια μεγάλη ελιά στο κούτελο;
Θα με αγαπάς ακόμα κι όταν θα είμαι γριούλα και θα κρέμονται τα βυζιά μου;
Θα με αγαπάς ακόμα κι αν μείνω για πάντα βυθισμένος σε αυτή την λούπα που έχω πέσει;
Θα με αγαπάς ακόμα κι αν με απολύσουν;
Θα με αγαπάς ακόμα κι αν δεν τα καταφέρω;
Θα με αγαπάς ακόμα κι αν χτυπήσω κι έχω μια ουλή στο δεξί μάγουλο;
Θα με αγαπάς ακόμα κι αν με κάποιο τρόπο γίνω πιο άσχημος;

Έχετε σκεφτεί και το ενδεχόμενο να συνοδεύεται από κάτι θετικό;

Θα με αγαπάς ακόμα κι αν πετύχω κάτι πολύ μεγάλο;
Θα με αγαπάς ακόμα κι αν βγάζω περισσότερα λεφτά από εσένα;
Θα με αγαπάς ακόμα κι αν γίνω γνωστός για κάτι που κατάφερα;
Θα με αγαπάς ακόμα κι αν καταφέρω να πετύχω όλα μου τα όνειρα;
Θα με αγαπάς ακόμα κι αν με κάποιο τρόπο γίνω πιο όμορφη;
Θα με αγαπάς ακόμα κι αν έχω περισσότερη αυτοπεποίθηση από εσένα;
Θα με αγαπάς ακόμα κι αν κάποιος σου εκφράσει το θαυμασμό του για μένα;
Θα με αγαπάς ακόμα κι αν ΑΝΘΙΣΩ;
Πες μου.
Με αγαπάς γι'αυτό που είμαι ή γιατί κρατάω τις ανασφαλειές σου ήρεμες προς το παρόν;
Πες μου.
Θα με αγαπάς όταν ανθίζω ή μόνο όταν μαραίνομαι;
Ξέρεις να με θαυμάζεις ή μόνο να με συμπονείς και να με λυπάσαι;
Το αντέχεις;


Δημοφιλείς αναρτήσεις